صفحه نخست | آرشيو مطالب | ارتباط با ما | پروفایل مدیر وبلاگ | خانگي سازي | ذخيره صفحه | لينك آر اس اس | طراح قالب

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .::وبلاگ تناسب اندام::.

موضوعات
ورزش ها
کوچک کردن باسن
کوچک کردن شکم
فرم دهی سینه
فرم دهی سینه2
کوچک کردن شکم2
کوچک کردن پهلو
زیبا کردن باسن
بزرگ کردن سینه
رفع شلی بازو
تقویت بازو
باریک کردن بدن
باریک کردن کمر
پس از زایمان؟
زیبا کردن باسن2
حرکات یوگا
راه لاغری
پویاورزان
رژیم لاغری
رژیم لاغری 1
رژیم لاغری 2
رژیم لاغری 3
کم کردن 5کیلو در یک هفته
برنامه 100% لاغری
روغن خوراکی؟
رژیم چاقی
چاق شدن 1
چاق شدن 2
دانلود کتاب راهنمای چاق شدن
چاق شدن 3
برنامه چاقی
برنامه چاقی 2
عمومی
چرا زنان چاقند؟
6 کلید لاغری
تردمیل یا دوچرخه؟
کالری غذاها
5 غذای چربیسوز
استفاده از سوما؟
بدنسازی
جدول استفاده از کراتین
درباره پرتئین و مکمل های معروف
کراتین چیست؟
مواد غذایی پروتئین زا
برنامه غذایی عضله ساز
برنامه فیتنس کردن
عکس خودم
طراحی های ناخن
عکس طراحی ناخن

آرشيو ماهيانه
<-ArchiveTitle->

لينک دوستان

آمار بازديد

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


تبليغات


پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به اين وبلاگ خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد .

نام کتاب :  رژیم چاقی

نویسنده : نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  18

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 327  Kb

توضیحات :  فهرست مطالب این کتاب عبارتند از :

سلیولیت و چاقی ران - علل و راه های درمان
توضیحات درمان چاقی
رژیم لاغری طول عمر نمی آورد
رژیم غذایی نا مناسب می تواند زمینه ای برای بروز افسردگی باشد
زیاده روی در خوردن غذا را نمی توان با کمخوری جبران کرد
با خوردن کیوی وزن خود را کاهش بدهید
نکاتی برای کاهش وزن و مواد غذایی مناسب
نکاتی برای کاهش وزن و دستیابی به رفتار غذایی مناسب
کاهش وزن مناسب در ماه چقدر است؟
و ...

 



:: موضوعات مرتبط: رژیم چاقی، دانلود کتاب راهنمای چاق شدن، ،

نوشته شده توسط رامتین در شنبه 28 خرداد 1390

و ساعت 1:2 
  

رژیم چاقی برای کسانیکه خیلی لاغر هستند

اگر خیلی ضعیف هستید خودتان را بدین وسیله فربه کنید .
گرچه اغلب دوشیزگان و بانوان مقید هستند که لاغر شوند که از مد روز نیافتند و آنقدر به خود گرسنگی میدهند تا اینکه ویتامینهای بدنشان کاسته شده و خود را مستعد ابتلا به هر گونه امراض می کنند . چنانچه عقیده شان بر این قرار گرفت که مجددا فربه و قوی گردند . بدستورات زیر عمل کنند .:
۱) استفاده از مواد نشاسته ای و خوردن نان خامه ای روی غذای چرب .
۲) استعمال عطرهای موافق
۳) خوردن غذاهائی که از آن خون صالح تولید می شود از قبیل خوردن یونجه با شکر و مداومت با آن
۴) خوردن گوشت بره بریان کرده و حلیم و نخود آب گوشت کبک و مرغ و گوشت بزغال شیر ماست دوغ تازه نان و انگور سفید ( انگور را روی غذای گوشتی چرب نخورند ناشتا میل کنند )
۵) استحمام یکروز در میان ، بدن را چاق و گوشت تازه می رویاند و رافع بلغم و صفرا هم می باشد و با معده خالی و پر هم حمام رفتن مضر است بایستی اندک چیزی در معده باشد و از آب سرد خارج شدن درد بدن را زایل و اعصاب را هم تقویت می کند .
۶) پنیر با مغز گردو بدن را فربه و پوست را لطیف و نرم و معده را تقویت می نماید .
۷) چهار عمل است که قلب را شادمان و جسم را فربه می سازد : الف – استشمام بوی خوش ب پوشیدن لباس نو نرم از کتان در زمستان و در تابستان کتان شسته شده ج نوشیدن عسل که معده را سبک می سازد و به پوست بدن و قلب شادابی می بخشد د خوردن خربزه شیرین بشرط این که در آن روز از خوردن نمک خودداری کنید .
۸) برگ شنبلیله با آرد گندم و شکر و عسل جهت فربهی بدن مفید است .
۹) انجیر کثیر الغذا تر از سایر میوه ها است لطیف ، محلل و فربه کننده بدن خصوصا چهل روز صبح ناشتا با قدری بادیان رومی مصرف شود .
مجاری غذا را گشاد و بدن را اق و فربه می سازد و هم چنین بادام با مغز پسته و شیر خورده شود جهت بدنهای ضعیف بسیار مفید است .
۱۰) زنیان با بادیان رومی ۱۵ گرم از هر دو در ۴۱۲ گرم شیر و ۳۵ گرم قند باعث افراط فربهی است .
۱۱) گوسفند در طبیعیت گرم و تر خواص یکساله و دوساله آن که فربه باشد . خصوصا گوشت گردن و شانه و اطراف آن از سایر اعضا سریع الهضم تر و کثیر الغذا تر و مولد خون و مقوی و فربه کننده می باشد و بهتر از همه اعضا داخلی گوسفند از قبیل : دل جگر و قلوه ، خوش گوسفند ، سیرابی ، شیردان ، است که مقوی دل کبد معده و کلیه ها است و خوردن گوشت مخلوط با سرکه و عسل که مداومت بر خوردن آن و غذا فقط منحصر به همین باشد خیلی مقوی و فربه کننده بدن است و مانع غشی و رافع طپش قلب و لاغری است و هم چنین تخم مرغ با اندک کندر و انزروت جهت چاقی بی نظیر است .



:: موضوعات مرتبط: رژیم چاقی، چاق شدن 2، ،
:: برچسب‌ها: روش های چاق شدن , چاق شدن سریع,

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:58 
  

- بيشتر بخوريد،

چنانچه ورزش مي كنيد و رشد نداريد، تنها مشكل به اندازه كافي نخوردن شماست. چطور انتظار داريدوقتي كالري كافي را براي پر كردن ميزان سوخت كالري بدنتان در روز مصرف نمي كنيد، افزايش وزن بيابيد؟ به عنوان يك وعده غذايي متوسط، شما بايستي روزانه 10 كالري به ازاي هر (پوند) از وزن بدنتان دريافت كنيد تا بدن قادر به ترميم و رسيدگي كه به تمام اجزاي بدن باشد، حالا به منظور افزايش وزن، بايد حداقل 500 كالري درروز و هر وعده غذايي مصرف كنيد تا ميزان كالري دريافتي از حد نرمال آن بالا رفته، موجب بالا رفتن وزن شود. هر چه بيشتر بخوريد، پتانسيل رشد بيشتري توليد مي كنيد. همچنين بايستي قدرت انتخاب در مورد غذاي مصرفي تان داشته باشيد تا بدون افزايش ميزان چربي و دريافت آن به مقدار زياد وزنتان بالا برود.
2 – خوردن در زمانهاي بيشتر
اين مورد نيز مشابه مورد قبل عمل مي كند. هر چه به تعداد وعده هاي غذايي خود بيفزاييد، كالري بيشتري دريافت مي كنيد. مطمئناً آسانتر است كه در طول روز مثلاً 8 وعده غذايي داراي 500 كالري مصرف كنيد تا اينكه 4 وعده غذايي حجيم داراي 2000 كالري را استفاده كنيد. همچنين، هنگامي كه غذاي حجيم مصرف مي كنيد، به دليل كمبود برخي هورمون ها در متابوليسم شما، ممكن است برخي از غذاها فرصت تجزيه و تحليل كامل را نيافته و در آخر تبديل به چربي شود. هميشه در خاطر داشته باشيد كه به هر حال، با خوردن بيشتر، ناخواسته و به طور اتوماتيك بدنتان مقداري چربي نيز بدست آورده، ذخيره مي كند. (با ورزش كردن بايد آنها را آب كرد).
3 – تمام تناسب ها را رعايت كنيد
پروتئين اصلي ترين ماده سازنده بافت عضله و بي شك مهمترين ماده غذايي در بالا بردن وزن و ساخت جرم اضافي است. ليكن، به خاطر داشته باشيد كه شما بايستي هميشه اطمينان داشته باشيد كه مقدار دربست و دقيقي از چربي و كربوهيدرات ها را دريافت مي كنيد. مقدار پيشنهادي براي چربي، پروتئين و هيدرات هاي كربن در يك رژيم غذايي بالا برنده وزن 15%، 35%، 50% مي باشد.
4 – غذاهاي پركالري و كم حجم مصرف كنيد
مصرف اين غذاها بسيار به صرفه است. هر چه مقدار كالري در هر گرم غذايي كه مصرف مي كنيد بيشتر باشد، بهتر است. چرا كه سبب خواهد شد حجم كمتري از غذا را مصرف كنيد. همچنين اين نوع غذاها زودتر شما را سير خواهند كرد. در نتيجه حصول چربي از اين طريق كمتر و آب كردن آن نيز با ورزش سهل تر خواهد بود.
مثلاً سعي كنيد مصرف سبزيجات را كاهش دهيد، چرا كه داراي كالري كمتري به نسبت ساير مواد بوده و حدود80% از وزن آنها آب است. در عوض از گوشت قرمز، تخم مرغ و تن استفاده كنيد.
5 – مولتي ويتامين ها را فراموش نكنيد
غذاهاي كم حجم – پر كالري معمولاً فاقد مواد غذايي ميكروبي مثل: ويتامين ها، آب و مواد معدني مهم هستند. كه براي جبران آن مصرف روزانه مولتي ويتامين توصيه مي شود. ويتامين ها براي ساخت و ترميم مواد غذايي ميكروبي ضروري هستند. سعي كنيد آنها را در بين غذا مصرف كنيد تا جذب سريعتري داشته باشند.
6 – وعده غذايي (مخصوص بعد از زمان تمرين)
بعد از يك تمرين سخت و پيوسته، سطح مواد غذايي ماكروني شما كاهش يافته و فيبرهاي ماهيچه اي شما براي دريافت غذا فرياد مي زنند به اين دليل است كه يك وعده غذايي بعد از تمرين خوب و مناسب، مهمترين وعده غذايي در طول روز براي كسي كه قصد افزايش وزن دارد، به شمار مي رود. هميشه سعي كنيد تا يك ساعت بعد از گذشت تمرين، حتماً اين وعده غذايي را مصرف كنيد تا بهترين نيتجه را دريافت كنيد. بدن شما در اين مرحله بيشترين ظرفيت دريافت پروتئين را به نسبت هر زمان ديگري در طول روز خواهد داشت. عموماً شما بايستي سعي كنيد 40 تا 50 گرم پروتئين و بيش از 5. 1 برابر اين مقدار كربوهيدارت را پس از هر بار تمرين مصرف كنيد.
7 – با شكم پر به رختخواب برويد
مهمترين وعده غذايي در درجه دوم، غذايي است كه شما قبل از رفتن به رختخواب مصرف مي كنيد. از يك غذاي متوسط 67 كالري در ساعت در طول خواب سوزانده مي شود. بنابراين، اگر شما حدود 8 ساعت بخوابيد، سعي كنيد قبل از خوابيدن حدود 536 كالري را مصرف كنيد. مقدار هورمون ها در شب زماني كه بدن بخش زيادي از اجزاء را تحت پوشش قرار داده و به اوج مي رسد عقيده اي عمومي مبني بر اين وجود دارد كه شما هر چه قبل از خواب بخوريد، تبديل به چربي مي شود. اين عقيده كاملاً غلط است. البته اگر شما قبل از خواب، مك دونالد بزرگي را خورده باشيد، بدون شك بيشتر آن به صورت چربي انباشته خواهد شد ولي مصرف مواد پروتئين ساز كه داراي چربي كم و نيز كربوهيدرات هاي ساده هستند بسيار مناسب است.

8 – گوشت و علاقه خوردن آن
طبيعي و ساده است. اگر بخواهيد رشد كنيد. نياز به خوردن گوشت داريد. گوشت از نظر پروتئين غني است نيز منبع طبيعي خوبي براي كراتين است و كالري هاي فراواني دارد.
9 – مايعات زياد بنوشيد
آب، آبميوه و شير. آب رساني و توليد آب كليه رشد جرم بدن است. تا 60% بدن شما را آب تشكيل داده است. شما از طريق تعريق و ادرار، آب از دست مي دهيد، حتماً به ميزان فراوان مايعات مصرف كنيد . آب بنوشيد و قابليت جذب مواد غذايي را نيز بالا مي برد شير نيز غني از پروتئين بوده و آبميوه ها قادرند ويتامين و قند طبيعي بدن شما را تامين كنند.
10 – به تدريج ميزان دريافت كالري خود را افزايش دهيد.
سعي كنيد ميزان كالري روزانه، خود را از1250به 2500 افزايش دهيد تا به وزن مورد نظر و مناسب خود برسيد
 



:: موضوعات مرتبط: رژیم چاقی، چاق شدن 1، ،
:: برچسب‌ها: را خای افزایش وزن,

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:57 
  

چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟

اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید،به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می توانند وزن زیادی را از شما کم کنند . اما در حقیقت بسیار از آنها ناسالم هستند و با پیروی زیاد از آنها، صدمات زیادی را به بدن شما وارد می کنند. پیروی از رژیمی مناسب می تواند وزن شما را کاهش داده و از برگشت دوباره شما جلوگیری کند. کم کردن هر مقداری از وزن نیازمند تغییر در نو ع زندگی و عادات زندگی است. غذاهایی وجود دارند که باید به طور کلی از رژیم غذائی حذف و یا کم شوند. ورزش را نیز باید در برنامه روزانه خود قرار دهید. تمام این کارها بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید با گنجاندن آنها در برنامه روزانه خود به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. از رژیم ها ی غذائی ناسالم و نامناسب خودداری کنید. عجله نکنید . چرا که با افزودن مواد غذائی حذف شده به رژیم غذائی خود،به راحتی به وزن سابق برمی گردید. وزنی که حالا دارید،می تواند تعیین کننده مقدار وزنی باشد که می خواهید کم شود.

معلوم است که فردی که وزن بالاتری دارد،در ابتدا مقدار بیشتری از وزن خود را کم خواهد کرد. بهترین راه برای کاهش وزن استفاده از همان راه قدیمی یعنی رژیم و ورزش است. همگی ما به دنبال راهی جادوئی هستیم . اما در حقیقت استفاده از قرص ها و یا راه های سریع نتیجه ای جز بیماری ندارد. در پائین راه هایی آمده است که به وسیله آن می توانید به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کم کنید:

۱-آب:

قبل از هر وعده غذائی تقریباً نیم لیتر آب بنوشید. این راه می تواند وزن شما را کاهش دهد چرا که باعث خوردن کمتر می شود. این روش همچنین کمک می کند که شما مقدار آب مورد نیاز بدن خود را نیز بنوشید و از خوردن مواد غذائی زیاد جلوگیری می کند.

۲-مقدار کالری که میخورید را از مقدار کالری مصرفی بدن کمتر کنید.

برای انکه وزن خود را کاهش بدهید، باید میزان کالری که مصرف می کنید از میزان کالری موجود در مواد غذائی بیشتر باشد. تمام لحظات زندگی حتی مواقعی که شما خواب هستید بدن شما در حال سوزاندن کالری است. می توانید با افزایش میزان فعالیت بدن و کاهش میزان کالری دریافتی بدن،به راحتی وزن خود را کاهش دهید. این روش بهترین روش کاهش وزن و سالم ماندن است. بنابراین غذاهای غیر مفید را از رژیم غذائی خود حذف کرده و جای آن از مواد غذائی سالم و پرخاصیت استفاده کنید.

۳-مصرف فیبر را افزایش دهید:

گنجاندن فیبردر رژیم غذائی می تواند باعث کاهش وزن شود. همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها ،پاستاهای تهیه شده از آرد گندم ولوبیا منابع غنی فیبر هستند. اگر از ابتدای کار،مقدار زیادی مواد فیبر دار مصرف کنید احتمالاًدچار نفخ،اسهال و باد معده می شوید. بنابراین مواد فیبر دار را کم کم به رژیم غذای خود اضافه کنید. افزودن مقدار بیشتری آب به رژیم غذائی خود،کمک زیادی به حضم مواد غذائی فیبر دار می کنید.

۴-مصرف غذاهای شیرین را متوقف کنید.

با قطع مصرف شکر در رژیم غذائی،به راحتی می توانید مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. اگر می خواهید وزن خود را سریعاً کاهش دهید، از مصرف هرگونه مواد غذائی شیرین خودداری کنید. به این معنا است که هیچ شکری را با قهوه با چای خود نخورید،از مصرف صبحانه های شیرین خودداری کنیدو حتی نوشیدنی های شیرین را هم کنار بگذاید.

•مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید. چرا که در بدن تبدیل به مواد قندی می شود و باعث چاقی و اضافه وزن می شود. حذف مواد غذائی حاوی کربوهیدرات می تواند باعث کاهش وزن شود . امروزه مواد غذائی زیادی وجود دارد که کربوهیدرات آنها حذف شده است . این مواد غذائی تست شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.

•مواد فیبردار را در رژیم غذائی بگنجانید.

•از میوه و سبزیجات تازه بیشتر استفاده کنید.

•مطمئن شوید که تمام مواد مورد نیاز بدن خود را روزانه مصرف میکنید. حتی میتوانید از شیر و یا لبنیات کم چرب و یا بدون چربی استفاده کنید.

•وزن متناسب با قد خود را کنترل کنید.

۵-بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از میزان مواد مصرفی مورد نیاز بدن خود ندارند.

در پایین نسبتهای مورد نیاز بدن آورده شده است:

حدود هشتاد گرم گوشت، ماهی و یا مرغ که برابر کف دست است.
بیست و پنج گرم پنیر و یا اندازه شصت دست.
یک قاشق چایخوری کره یا اندازه سر شصت دست.
دانستن میزان دقیق مواد غذایی مورد نیاز بدن می تواند کمک زیادی به کم کردن وزن شما کند.

•از مصرف غذاهای منجمد خودداری کنید.

•مقدار کالری مورد نیاز بدن خود را هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید کنترل کنید. رژیم غذائی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب میزان کالری دریافتی بدن شما باشد و با کاهش مقدار کالری دریافتی بدن،وزن خود را نیز کاهش دهید.

۶-ورزش کنید:

بسیاری از ما معتقدیم که در زندگی پرمشغله امروزه ،ما وقت کافی برای انجام تمرینات ورزشی را نداریم. تمام اینها فقط بهانه است . راه های زیادی برای انجام ورزش وجود دارد. برای مثال هنگامی که سر کار هستید،به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید و یا قدری دورتر پارک کنید تا بتوانید مسیر کوتاهی را پیاده روی کنید. به جای رفتن به سینما و نشستن روی صندلی می توانید به باشگاهی رفته و مشغول بازی هایی مانند بولینگ،تنیس و یا بازیهایی که به آنها علاقه دارید شوید.هرگونه ورزشی حتی کوچک می تواند برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که هرگونه رژیم غذایی که هیچ سختی نداشته باشد، برای شما بسیار مضر و بی فایده است. اکثر این رژیم ها افرادی را که فکر می کنند با معجزه می توانند لاغر شوند را گول زده و تولید کننده های این گونه رژیم ها را پولدار می کند. آنها به شما خیالاتی را می فروشند که پایان راه است.

۷-برای کم کردن وزن به فعالیت و تعهد نیاز دارید.

هنگامی که شما این تغییرات را در رژیم غذایی خود اعمال کردید،باید ورزشهای لازم را نیز در رژیم خود بگنجانید و مقاومت کنید. نتیجه چنین تغیراتی رسیدن به وزن دلخواه است. در این صورت دوستان و اطرافیان شما این پیشرفت ناگهانی شما را تحسین خواهند کرد.

۸-شما باید روی تغییرات مثبتی که کرده اید تمرکز داشته باشید

و هنگامی که روی یکی از تغییرات تمرکز کرده اید مطمئن باشید بهترین کاری را که می توانستید انجام دهید انجام داده اید و بدانید که بهترین کار است. روی مسایل مثبت تمرکز کنید و از مسایل منفی دوری کنید. بهتر است هر چند وقت یکبار یک روز به خودتان جایزه بدهید . این کار باعث می شود انگیزه شما بیشتر شود و تصمیم گیرنده خوبی خواهید شد.



:: موضوعات مرتبط: رژیم لاغری، کم کردن 5کیلو در یک هفته، ،

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:47 
  

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
درباره




به وبلاگ من خوش آمدید


بر چسب ها
تمرین , سینه , اب کردن چربی باسن , کوچک کردن باسن با ورزش , خوش فرم کردن باسن , عضله ای کردن باسن , رژیم لاقری بانوان , رژیم لاغری اقایان , رژیم لاقری باسن , سینه , پا , ران , رزیم لاغری , رژیم لاقری روزانه , برنامه غذایی هفتگی ,

پيوندهاي روزانه
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

لیست تمام پیوند ها


جستجو


     

 

 

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by big
Design By : wWw.Theme-Designer.Com



شارژ ایرانسل

فال حافظ