صفحه نخست | آرشيو مطالب | ارتباط با ما | پروفایل مدیر وبلاگ | خانگي سازي | ذخيره صفحه | لينك آر اس اس | طراح قالب

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .::وبلاگ تناسب اندام::.

موضوعات
ورزش ها
کوچک کردن باسن
کوچک کردن شکم
فرم دهی سینه
فرم دهی سینه2
کوچک کردن شکم2
کوچک کردن پهلو
زیبا کردن باسن
بزرگ کردن سینه
رفع شلی بازو
تقویت بازو
باریک کردن بدن
باریک کردن کمر
پس از زایمان؟
زیبا کردن باسن2
حرکات یوگا
راه لاغری
پویاورزان
رژیم لاغری
رژیم لاغری 1
رژیم لاغری 2
رژیم لاغری 3
کم کردن 5کیلو در یک هفته
برنامه 100% لاغری
روغن خوراکی؟
رژیم چاقی
چاق شدن 1
چاق شدن 2
دانلود کتاب راهنمای چاق شدن
چاق شدن 3
برنامه چاقی
برنامه چاقی 2
عمومی
چرا زنان چاقند؟
6 کلید لاغری
تردمیل یا دوچرخه؟
کالری غذاها
5 غذای چربیسوز
استفاده از سوما؟
بدنسازی
جدول استفاده از کراتین
درباره پرتئین و مکمل های معروف
کراتین چیست؟
مواد غذایی پروتئین زا
برنامه غذایی عضله ساز
برنامه فیتنس کردن
عکس خودم
طراحی های ناخن
عکس طراحی ناخن

آرشيو ماهيانه
<-ArchiveTitle->

لينک دوستان

آمار بازديد

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


تبليغات


پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به اين وبلاگ خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد .

کمرتان را با دیپ، چرخش و کشش، باریکتر کنید!

کشش پهلو

دیگر نیازی به انجام حرکتهای ناهنجاری مثل کرانچ ندارید. تمرینهای زیبای موثری هم وجود دارند. این هفته، قصد داریم با حرکات زیبای دیپ از پهلو و چرخش نشسته، برنامه تمرینی شکمتان را اصلاح کنیم. این برنامه نشسته، باعث باریک شدن کمر، تقویت عضلات آن، صافی ستون مهره ها و در نتیجه ظاهری کشیده و برازنده می شود. این تمرینها را، ضمن انقباض عضلات شکم، پهلوها، کمر و رانهایتان، به آرامی و ملایمت انجام دهید (سه تا چهار بار در هفته).

دیپ از پهلو

پای راست روی پای چپ و دست راست زیر سر1الف. درحالیکه پای راستتان روی پای چپ و دست راستتان زیر سرتان قرار دارد، به پهلوی چپ بخوابید. ساعد چپتان را، طوری که عمود بر بدن و آرنج زیر شانه باشد، بر زمین تکیه دهید. با تکیه بر ساعد، باسنتان را بلند کنید تا رانها از زمین جدا شوند.

باسن پایین میاید2
*. به آرامی باسن را تا یکی دو اینچی (۵ سانتیمتری) زمین پایین بیاورید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار نمایید. حالا، حرکت را به پهلوی دیگر انجام دهید.

شانه ها خم نشود 3
هشدار: هرگز به جلو متمایل نشوید و شانه ها را خم نکنید!
چرخش نشسته
 چرخش نشسته

الف. روی زمین بنشینید، زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را بزمین بچسبانید. دو سر یک دمبل ۳ تا ۵ پوندی (۱٫۵ تا ۳ کیلوگرمی) را بگیرید و بازوهایتان را مقابل سینه بکشید.
*. درحالیکه بازوهایتان را صاف نگه داشته اید، پای چپ را بلند، عضلات شکم و پهلوها را منقبض کنید، به سمت چپ بچرخید و دمبل را به زمین نزدیک نمایید. به حالت شروع حرکت برگردید، و سپس به سمت راست بچرخید. متناوبا چپ و راست کنید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار نمایید.
کشش پهلو

کشش پهلو در وضعیتی راحت، طوری که هر دو پایتان خم و کف پای راست روی زانوی چپ باشد، بنشینید. ساق پای چپ را با دست چپ بگیرید و دست راست را بالای سرتان بکشید. درحالیکه کشش را به آرامی به سمت چپ متمایل می کنید، به بالا و دست راستتان نگاه کنید. این حرکت را برای پهلوی دیگر هم تکرار نمایید.



:: موضوعات مرتبط: ورزش ها، باریک کردن کمر، ،
:: برچسب‌ها: آب کردن شکم, باسن, سینه, عضلات شکم, لاغری موضعی, می خواهم کمر باریک شوم, ورزش, ورزش برای کمر, کمر باریک, کمرتان را با دیپ, چرخش و کشش, باریکتر کنید!,

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:28 
  

باریک از هر طرف شوید!

با این برنامه که همزمان، شکم و کمرتان را شکل می دهد، می توانید میان تنه خود را لاغر نمایید. اگرچه برخی تمرینهای شکم می توانند باعث آسیب به ستون مهره ها شوند – حتی اگر دردی هم به هنگام انجامشان حس نکنید – اما این حرکتهای ایستا (ایزومتریک) که بجای انجام تکرارهای زیاد، فقط در وضعیتی خاص، ثابت می مانید، در آزمایشگاههای ورزشی تاثیر خود را برای شکل دادن به میان تنه با حداقل فشار بر کمر به اثبات رسانده اند. علاوه بر این، کمر قوی، حالت بدن را بهبود می دهد و شکم را به داخل جمع می کند. همین امروز شروع کنید تا ظرف ۳ هفته، نتیجه را ببینید.

خلاصه: ۴ حرکت تقویت کننده شکم و کمر  از هر زاویه ای باریکتر جلوه خواهید نمود! 
دکتر استوارت مک گیل، متخصص، نویسنده کتاب نهایت تناسب و عملکرد کمر، و استاد بیومکانیک ستون مهره ها در دانشگاه واترلو در کانادا، این برنامه را ابداع نموده است. با این برنامه شکم و کمر، از هر زاویه ای، باریکتر جلوه خواهید نمود!

نگاهی اجمالی به برنامه

نحوه انجام
حرکتها را به ترتیب فهرست شده انجام دهید. هر حرکت را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. شکمتان را (مثل واکنشی تدافعی در برابر برخورد توپ) دو دستی بگیرید و فشار دهید اما نفستان را حبس نکنید. ۴ تا ۸ بار تکرار نمایید. ابتدا شیوه عادی را انجام دهید. اگر خیلی سخت بود، شیوه آسان را امتحان کنید. در صورتی که بتوانید شیوه عادی را ۸ بار به راحتی تکرار نمایید، سراغ شیوه دشوار بروید. این برنامه ۱۵ دقیقه ای را روزی یک بار و حداقل یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب انجام دهید که عضلاتتان گرم باشند.

تسریع نتایج

بیشتر روزهای هفته، ۳۰ دقیقه تمرین هوازی، مثل پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری انجام دهید. هر هفته، یک برنامه تمرینی طولانی مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای داشته باشید.

حرکتهای برنامه

۱. انقباض کنترلی ایستا

شیوه عادی
در حالی که زانوی راست را خم کرده اید، کف پایتان کاملا روی زمین است، پای چپ کاملا صاف و دستهایتان زیر کمر هستند، روی زمین بخوابید. آرنجهایتان را بلند کنید و نفسی عمیق بکشید. همزمان با بازدم، عضلات شکم را به گونه ای منقبض نمایید که سر، گردن و شانه به سمت شکم جمع شوند و کتفهایتان، چند اینچی (هر اینچ، ۲٫۵۴ سانتیمتر) از زمین جدا شوند. مکث کنید و دوباره به وضعیت اول برگردید. پس از تکمیل تکرارها، پاهایتان را عوض کنید.

شیوه آسان
در حالی که سرتان روی زمین است، فقط شکمتان را بگیرید، ابتدا منقبض و سپس رها کنید.

شیوه دشوار
در حالی که از زمین جدا می شوید و بر می گردید و تکرارها را انجام می دهید، پای صاف را چند اینچ از زمین بلند کنید و در همان حالت نگه دارید. پاها را عوض و حرکت را تکرار نمایید.

۲. پل از پهلو

شیوه عادی
به پهلوی چپ بخوابید. وزنتان را روی آرنج بیندازید. پای بالایی را طوری جلوی پای پایینی قرار دهید که هر دو روی زمین باشند. عضلات شکم را منقبض نمایید و بدنتان را تا جایی بلند کنید که از پا تا سر در یک امتداد قرار بگیرند. پس از تکمیل تکرارها، پاهایتان را عوض کنید.

شیوه آسان
پاهایتان را از زانو خم کنید و بدن و رانهایتان را در حالی از زمین بلند کنید که زانوی پایینی در تماس با زمین باشد.

شیوه دشوار

بدنتان را از حالت عادی طوری بچرخانید که رو به زمین قرار بگیرید. وزنتان را روی ساعدها و پنجه پاها بیندازید و پاها و بدن در یک امتداد قرار بگیرند. مکث کنید و سپس به وضعیت پل از پهلو بازگردید. پس از تکمیل تکرارها، پاهایتان را عوض کنید.

۳. اسکوات تک پا

شیوه عادی
بایستید و پای راست را طوری که پنجه در تماس با زمین باشد، به عقب صاف کنید. دستها را به طرفین و هم تراز با شانه ها باز نمایید. در حالی که عضلات شکم را منقبض نموده اید، زانوی چپ را حدود ۴۵ درجه خم کنید، از مفصل لگن کمی به جلو خم شوید، و همزمان با به جلو بردن دستها، پای راست را به عقب برانید (کف دستها مقابل هم و زانوی چپ، عقب تر از پنجه باشد). پای راست را کمی بلند کنید (۱ تا ۲ اینچ، مطابق تصویر) و نگه دارید. با فشار پای چپ به حالت ایستاده برگردید و همزمان پای راست و دستها را به وضعیت آغاز حرکت برگردانید. پس از تکمیل تکرارها، پاهایتان را عوض کنید.

شیوه آسان
در طول حرکت، پنجه پای عقب را روی زمین نگه دارید.

شیوه دشوار
پای عقبی را بالاتر (۳ تا ۶ اینچ) ببرید و در تمام طول حرکت، آن را بالا نگه دارید.

۴٫ پرواز تعادلی


شیوه عادی
بایستید و پای راست را در حالی که از زمین جدا نموده اید پشت سرتان صاف کنید. دستها را طوری که کفشان به سمت زمین باشد، مثل دو بال تا شانه بالا بیاورید. عضلات شکمتان را منقبض نمایید و همزمان با بالا آوردن پای راست تا حد ممکن، و حفظ تعادل، بدنتان را حدود ۴۵ درجه به جلو خم کنید. بعد از کمی مکث، پا را به زمین باز گردانید و حرکت را تکرار نمایید. پس از تکمیل تکرارها، پاهایتان را عوض کنید.

شیوه آسان

بدون خم کردن بدن به جلو، یک پا را به عقب بلند و تعادلتان را حفظ کنید.

شیوه دشوار
بدنتان را از حالت عادی به سمت راست بچرخانید و همزمان دست راست را طوری بلند کنید که سینه و زیرشکم رو به سمت راست باشند و دست چپ رو به زمین باشد. پس از کمی مکث، به سمت چپ بچرخید. دوباره مکث نمایید و به وسط بچرخید. مجموع آنچه گفته شد را ۱ تکرار حساب کنید. پس از تکمیل تکرارها، پاهایتان را عوض کنید.



:: موضوعات مرتبط: ورزش ها، باریک کردن بدن، ،

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:25 
  

تقویت بازو در ۱۰ دقیقه!

پشت بازو با دمبل

خلاصه: با این تمرینهای موضعی، پس از ۴ هفته می توانید با اعتماد به نفس کامل، لباسهای بی آستین بپوشید.

در هر سنی می توان بازوهایی زیبا و تراشیده داشت. فقط کافی است این ۱۰ دقیقه تمرین را در برنامه ورزشیتان بگنجانید. این چهار حرکت تقویت کننده، سینه، شانه ها و بازوها را از همه زوایا به کار می اندازند و افتادگی متداولی را که معمولا از دهه چهارم زندگی آغاز می شود، جبران می کنند. پس از یک ماه انجام این تمرینها، صاحب بازوهایی زیبا خواهید شد و می توانید از پوشیدن لباسهای بی آستین، لذت ببرید.
نگاهی اجمالی به برنامه


وسایل مورد نیاز

دمبلهای ۳ تا ۵ پوندی (حدود ۱٫۵ تا ۲٫۵ کیلوگرمی) و ۸ تا ۱۰ پوندی (حدود ۳٫۵ تا ۴٫۵ کیلوگرمی)، یک تشکچه یا سطحی مفروش و نرم

چگونگی انجام برنامه

این برنامه را ۲ تا ۳ روز غیر متوالی در هفته انجام دهید. با ۵ دقیقه گرم کردن پویا شروع کنید: در حالی که دستهایتان را بالای سرتان قیچی می کنید، درجا بدوید (مشابه حرکت پروانه). هر تمرین را ۲ ست و هر ست را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار نمایید (یا در صورت مقتضی ۱۰ تکرار در هر طرف). بین ست ها ۳۰ ثانیه استراحت کنید. با حرکت اصلی شروع کنید. اگر مشکل بود، حالت آسانتر را انجام دهید. اگر هم فشار دلخواه را وارد نمی آورد، حالت دشوارتر را امتحان نمایید.

برای تسریع نتایج

این برنامه را ۳ ست انجام دهید و ۳ تا ۵ روز در هفته، ۳۰ دقیقه تمرین هوازی (پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا) هم به آن اضافه کنید.

درازنشست پول اور

درازنشست با دمبل برای بازو
حرکت اصلی:

در حالی که زانوهایتان خم هستند و کف پاهایتان چسبیده به زمین و دستها، کشیده بالای سر، به پشت روی زمین بخوابید. دمبل سبکی را در هر دست بگیرید. عضلات شکمتان را منقبض، به آرامی خود را جمع و سر، شانه ها و پشت را از زمین جدا نمایید. همزمان، بازوهایتان را در مسیری قوسی، به سمت زانوها بیاورید. یک ثانیه مکث کنید، سپس به وضعیت شروع برگردید.

حالت دشوارتر
یک پرس سینه هم اضافه نمایید. در حالی که بالاتنه از زمین جدا شده است و بازوها در مقابلتان قرار گرفته اند، آرنجهایتان را خم کنید و دمبلها را به سمت سینه، پایین بیاورید. سپس، پیش از بازگشت به وضعیت شروع، بازوهایتان را صاف کنید.

حالت آسانتر
هنگام بالا آوردن دمبلها، سرتان را روی زمین نگه دارید و آنها را تا پهلوهایتان پایین بیاورید. سپس، به وضعیت شروع برگردید.

پشت بازو دمبل

پشت بازو با دمبل

حرکت اصلی:

بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید. دمبلی را با دست راست بگیرید و بازو را بالای سرتان صاف کنید. با دست چپ، آرنج راست را نگه دارید تا از مایل شدن آن به بیرون، جلوگیری شود. آرنج را آنقدر خم کنید که دمبل تا پشت سرتان پایین بیاید. سپس، با انقباض عضله پشت بازو، دمبل را به وضعیت شروع بازگردانید. در پایان، حرکت را با دست دیگر ادامه دهید.

حالت دشوارتر
از دمبل سنگینتری استفاده نمایید.

حالت آسانتر
با هر دو دست، دو انتهای یک دمبل را بگیرید و حرکت را انجام دهید.

ستاره دریایی

برای زیبایی بازو
حرکت اصلی:

حالت شنا بگیرید. به جای پنجه ها، زانوهایتان در تماس با زمین باشند. در حالی که دمبلی را با دست چپ گرفته اید، دستهایتان، درست زیر شانه ها باشند. به کمک انقباض عضلات شکم، بدن را در یک امتداد نگه دارید. دست چپ را مستقیم به پهلو و تا موازات زمین، بالا بیاورید. یک ثانیه مکث کنید، سپس، به آرامی به وضعیت شروع برگردید. با پایان یافتن آخرین تکرار، دستها را عوض کنید.

حالت دشوارتر
زانوها را از تشک جدا کنید تا هنگام انجام حرکت، وزنتان، روی پنجه ها و یک دست بیفتد.

حالت آسانتر
حرکت را بدون دمبل انجام دهید.

جلوبازو دمبل

جلوبازو برای زیبایی بازو
حرکت اصلی:

بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید. طوری که کف دستهایتان رو به داخل باشند، یک جفت دمبل سنگین را در دو طرف بدنتان نگه دارید. با خم کردن بازوی چپ، دمبل را بطور عمودی تا ۹۰ درجه بالا بیاورید. ضمن حفظ این وضعیت و ثابت نگه داشتن آرنجها در کنار بدن، دست راست را خم کنید و دمبل را به سمت شانه نزدیک کنید و پس از مکثی ۱ ثانیه ای پایین بیاورید. کل تکرارهای یک دست را تمام، سپس، دستها را عوض کنید.

حالت دشوارتر
دمبل دست بی حرکت را افقی بگیرید. در این حالت، کف دست به سمت بالا است.

حالت آسانتر
دستها را به تناوب و بدون ثابت نگه داشتن هیچ کدام، بالا و پایین نمایید.



:: موضوعات مرتبط: ورزش ها، تقویت بازو، ،
:: برچسب‌ها: ساده ترین راه برای عضله کردن بازو, برای داشتن بازوهای زیبا, تقویت بازو در 10 دقیقه!, تمرین, تمرین برای لاغر شدن, تمرینات قدرتی پ,

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:22 
  

خردنی خای چربی سوز شکم

چه بخوریم لاغر شویم

چربی‌ شکم، موردی است که خیلی‌ها را دچار دردسر کرده است؛ اگر می‌خواهید چربی‌های شکم‌تان از بین برود .بی‌شک موادی که معرفی می‌شود تا حد زیادی می‌توانند به کاهش و رفع چربی شکم شما کمک کند.

ویتامین C
ویتامین C با داشتن قابلیت بالا برای رفع چربی‌ها، قادر خواهد بود چربی‌های ایجاد شده در ناحیه شکم را از بین ببرد، از اینرو، خوردن مرکبات راه مناسبی برای سوزاندن این چربی‌ها است.
با مصرف ویتامین C نه تنها چربی‌های اضافی را به راحتی می‌سوزانید بلکه به سلامت خود نیز کمک می‌کنیم چرا که بدن به این ماده غذایی نیاز مبرم دارد.

لبنیات
محصولات لبنی، یکی دیگر از منابع خوب غذایی هستند که به سوزاندن چربی‌های شکم کمک می‌کنند؛ شیر از جمله محصولات لبنی است که چربی‌ها را به راحتی به اجزای قابل هضم در بدن تبدیل می‌کند.
محصولات لبنی با کاهش و از بین‌بردن تراکم چربی در بدن، به کوچک‌شدن شکم، کمک قابل توجهی می‌کنند، پس بهتر است برای از بین‌بردن چربی‌های شکم، هر روز یکی از محصولات لبنی را در برنامه غذایی خود بگنجانیم.

بادام زمینی
بادام هندی، بادام زمینی و بادام از جمله چربی‌های خوبی هستند که بدن به آن‌ها نیاز اساسی دارد. مغزها، عمل متابولیسم را در بدن سریع‌تر می‌کنند و با این کار باعث می‌شوند چربی‌های انباشته شده به انرژی تبدیل شوند و سوزاندن چربی‌های شکم سریع‌تر صورت گیرد.

گل کلم
غذاهایی که عمل متابولیسم را افزایش می‌دهند برای سوزاندن چربی‌های شکم مفیدند. از اینرو خوردن سبزی‌جاتی مانند گل‌ کلم، کلم پیچ برای رهایی از چربی‌های شکم، توصیه می‌شود.

چای سبز
چای سبز نیز منبع خوب دیگری از غذاهایی است که به رفع چربی‌های شکم کمک می‌کند و شاید بتوان گفت از میان تمام غذاهای مفید برای از بین‌بردن چربی‌های شکم، این نوشیدنی بهترین انتخاب باشد.
نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز، کمک بسیار زیادی در از بین بردن چربی‌های شکم به شما خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، 5 غذای چربیسوز، ،
:: برچسب‌ها: 5 ماده غذایی برای رفع چربی‌های شکم!؟, رفع چربی شکم, سوزاندن چربی, چاقی, چاقی شکمی, چربی‌ شکم, چه بخوریم لاغر شویم,

نوشته شده توسط رامتین در جمعه 27 خرداد 1390

و ساعت 23:21 
  

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
درباره




به وبلاگ من خوش آمدید


بر چسب ها
تمرین , سینه , اب کردن چربی باسن , کوچک کردن باسن با ورزش , خوش فرم کردن باسن , عضله ای کردن باسن , رژیم لاقری بانوان , رژیم لاغری اقایان , رژیم لاقری باسن , سینه , پا , ران , رزیم لاغری , رژیم لاقری روزانه , برنامه غذایی هفتگی ,

پيوندهاي روزانه
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

لیست تمام پیوند ها


جستجو


     

 

 

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by big
Design By : wWw.Theme-Designer.Com



شارژ ایرانسل

فال حافظ